خانوما میشه تن ماهی خورد تو دوران شیردهی؟

۳ پاسخ

منم یه بارخوردم بچم ازاون روز حالش بده و نفخ و دل درد داره دکترگفته چیز افزودنی نخور

نخور عزیزم من یه بار خوردم دخترم حساسیت نشون داد زیر پوشکش دونه های قرمز زده بود بردمش دکتر گفت ادرارش اسیدی شده پوستش اگزما داده ولی بعد چند روز خودش خوب شد اما خیلی عذاب وجدان داشتم می گفتم کاش نمی خوردم

چرا نشه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نیارا🧸🤎✨ مامان نیارا🧸🤎✨ ۱۵ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان عشقولها مامان عشقولها ۲ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان تو دلی 😍 مامان تو دلی 😍 ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی