۹ پاسخ

بااحترام منفی👎

همه نیلا یا نیلی صداش میکنن اگه رز و دوس داری بزار رزا یا آلارز

سخته تلفظش

بنظرمن اسم دختر هرچی کوتاه و ساده باشه قشنگ تره

بنظرتون طولانی نیست؟

نیلا تنها خیلی قشنگه منم دوس دارم بزارم همسرم زیاد موافق نیس

سخت نیس؟

قشنگه ولی نظرت روی دلارز چیه؟

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان سوین مامان سوین هفته سی‌ام بارداری
مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیستم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته بیست‌وچهارم بارداری