اسم زکریا خوبه ؟🥰

۱۷ پاسخ

عذر میخام فقط به خودت فکرنکن به اون بچه فکر کن آینده با این اسم ..

من این اسم دوست ندارم ولی نظر خدته بنظم مسیحا قشنگ تره

فک نکنممم

خیلی قشنگه😍

نه🌹

نه اخه چه اسمیههه

عزیزم هر اسمی که تو دلته بزار منم مثلاً شوهرم عاشق اسم مانداناست ی من دوست ندارم ولی به مرور زمان آدم عادت می‌کنه به اسم بچه‌اش

عاخه زکریا؟😐این همه اسم به بچت رحم کن

عزیزم.هر اسمی شما و پدرش انتخاب کنید عالیه.کاملا شخصی هست و سلیقه ای

نه عزیزم

اصلا این همه اسم قشنگ 🫤

عرق سازه اینده😂♥من حرفی ندارم نظر خودته ولی اینو بنظرم نزار یچیز بروز بزار اخه

نه ببخشید جالب نیست

نه عزیزم جالب نیست

نمیپسندم ولی سلیقه شخصی شما مهمه

خیلی قشنگه 😍😍کمم هست

نه زکریابرایچه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان وروجک دوم من مامان وروجک دوم من ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نور چشمم...m♥ مامان نور چشمم...m♥ ۲ ماهگی
مامان لنا👸🏻 مامان لنا👸🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان so...🩷sa..🩵 مامان so...🩷sa..🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حبه انگور🍇🤰🏻 مامان حبه انگور🍇🤰🏻 هفته هفدهم بارداری
مامان لنا👸🏻 مامان لنا👸🏻 هفته سی‌ویکم بارداری