باز سرما خوردم
خدایا شکرت

۴ پاسخ

منم همینطور، انگور خوردم اینجوری شدم🤦🏻‍♀️ بدنم نسبت به انگور داهات مثله خربزه واکنش نشون میده

منممم

تبریک میگم همچنین

منم هر ماه مثل پریودی سرمامیخورم

سوال های مرتبط

مامان 🌙ماهی مامان 🌙ماهی ۸ ماهگی
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان نی نی
خوشگله مامان نی نی خوشگله هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بافنده🌱❤️ مامان بافنده🌱❤️ ۳ سالگی
مامان بافنده🌱❤️ مامان بافنده🌱❤️ ۳ سالگی
مامان بافنده🌱❤️ مامان بافنده🌱❤️ ۳ سالگی
مامان بافنده🌱❤️ مامان بافنده🌱❤️ ۳ سالگی