بچه هاسرماخوردم چ کارکنم؟؟

۴ پاسخ

برو دکتر عزیزم دارو میدن طبق شرایطتت هم خوب شی هم آسیبی ب بچه نرسه

الان تو هفته ات خیلی کمه
منم هم هفته ها شما سرما خورده بودم رفتم دکتر گفت سعی کن خودت خوب بشی هرچی کمتر دارو بخوری بهتره
اگ خدانکرده استفراغ و اسهال نداری دیگ باید بسازی تا خوب بشی

برو دکتر دارو سر خود نخوری که خدایی نکرده کاری نشی باز چون هفته حساسی هستی

مایعات زیاداستفادع کن

سوال های مرتبط

مامان نیکا مامان نیکا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته یازدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیر مامان امیر هفته سی‌وهفتم بارداری