دخترم می‌تونه ماست بخوره؟

۶ پاسخ

بله ساده و پاستوریزه اک اولین باره داری میدی خیلی کم بده

آره عزیزم بهتره ماست پروبیوتیک یا پرچرب بدی

من ک تا حالا لبنیات ندادم به پسرم

آره پاستوریزه

آره من میدم به دحترم اتفاقا خیلی هم دوست داره

اگ ب پروتئین گاوی حساسیت ندازه بله میتونع

سوال های مرتبط

مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 ۱ سالگی
مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان دلسا🧸 مامان دلسا🧸 ۱۳ ماهگی
مامان دلسا🧸 مامان دلسا🧸 ۱۳ ماهگی
مامان ایلین و رادین🥰 مامان ایلین و رادین🥰 ۱۶ ماهگی