مامانا این صدک یعنی چی ؟؟

تصویر
۹ پاسخ

سلام
ببخشید سونوی من خیلی شبیه سونوی شماس چنتا سوال داشتم میتونید یه آیدی بهم بدین

واسه منم دکترم گفت ماشالله کله ی بچت درشته ولی نمیدونم چرا استرس گرفتم وقتی گفت کله ش درشته
بنظرتون طبیعیه؟
از دکترم پرسیدم که ینی مشکل داره بچم گفت نگفتم بچت مشکل داره گفتم کله ش درشته

کجا سونو رفتی؟؟

این سونو چی هسته ؟
وزن ورشد؟ یا چیز دیگه ایه؟

همچیت عالیه عزیزم کاملا نرماله

فاکتورهای دور سرش بیشتره

صدک پایین یعنی کمتر از سنشه
صدک بالا هم یعنی بیشتر از سنشه

چن کیلو بود

صدک باید بین ۲۵-۹۰ باشه
هرچی بالا تر باشه بهتره
ولی پایینم باشه چیز بدی نیست شاید ژنتیکیه

سوال های مرتبط

مامان پسرام💙💙 مامان پسرام💙💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پارساو آیهان مامان پارساو آیهان ۲ ماهگی
مامان 🦋 آیلین 🦋 مامان 🦋 آیلین 🦋 ۲ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان ۳ ماهگی
مامان آیدین کوچولو🩵 مامان آیدین کوچولو🩵 ۲ ماهگی
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان گلبرگ مامان گلبرگ هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین🌙👶 مامان ماهلین🌙👶 ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری