مامانا صدک تو سونو یعنی چی؟

۲ پاسخ

صدک زیر ۱۰ خوب نی یعنی رشدش کمه...صدک از ۱۰ تا ۹۰ طبیعیه...ممکنه یه بجه ریز باشه ولی رشدش تو صدک خودش طبیعیه... صدک های ۵۰ ۶۰ به بالا بمه های درشتی هستن

مثلا صدک ۴۰ ینی از هر ۱۰۰ تا بچه ۴۰ تا وزنشون اونقدره

سوال های مرتبط

مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری