۶ پاسخ

از اول میگرفت یا اینو خوشش اومد؟

دقیقا اولین پستونک پسرمنم همین بود بجزاین دیگه هیچ پستونکی رونگرفت

منم همین طرح اونت گرفتم و خوبه به نظرم اون بزرگا خوب نیستن اینا خیلی جمع و جور و خوبن

ارتودنسی بده

پسر من اصلا پستونک نگرفت

چقدم خوب دختر من نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان 𝐻𝒶𝓀𝒶𝓃👣🩵 مامان 𝐻𝒶𝓀𝒶𝓃👣🩵 ۱۶ ماهگی
مامان آراکو مامان آراکو ۱۶ ماهگی
مامان فندوق🤰🏻💙 مامان فندوق🤰🏻💙 ۱۷ ماهگی