من ۶ قلو سه دختر سه پسر🤣
منم دوقلو یه پسر یه دختر 😂
دوقلودخترو پسر😍😍
نینی دختر ❤️🥺😁
سلام مامان ها میگم تا چند هفتگی می تونم آزمایش غربالگری رو بدم.
منم پسملی دارم دلم میخواد دختر باشه ولی اگه پسرم شد قول میدم جونمو واسش بزارم 🥲
دوقلوپسر دخمل دارم
من خودم یک دختر ۴ ساله دارم پسر دوست دارم
ولی خب هر چی خدا داد
دوقلو یخ پسر یه دختر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.