۹ پاسخ

من ۶ قلو سه دختر سه پسر🤣

منم دوقلو یه پسر یه دختر 😂

دوقلودخترو پسر😍😍

نینی دختر ❤️🥺😁

سلام مامان ها میگم تا چند هفتگی می تونم آزمایش غربالگری رو بدم.

منم پسملی دارم دلم میخواد دختر باشه ولی اگه پسرم شد قول میدم جونمو واسش بزارم 🥲

دوقلوپسر دخمل دارم

من خودم یک دختر ۴ ساله دارم پسر دوست دارم
ولی خب هر چی خدا داد

دوقلو یخ پسر یه دختر

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی