۶ پاسخ

اول بایدبشینه بعدبزاریش داخل روروئک

باید نشستن یاد بگیرن بعد چون به ستون فقراتش فشار میاد اینجوری

منم بزارم پس الان ۶ماهشه

من الان دو هفته ست میزارمش

سلام یکی از اقوام ما پنج ماهگی میذاشتن

من الان دارم میزارم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۹ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۸ ماهگی