۱۲ پاسخ

من ازسمت راستی دارم راصی ام ازش اونت خریدم دوروزنشده سرشیش پاره شد

من سمت راستی رو دارم راضی بودم ولی میک ک میزنه هر از گاهی سر شیشه جمع میشه

اره من دارم ازاین
ولی 0 تا 6 ماهش خیلی بهتر از 6 تا 12 هست
من اینطور فک میکنم ولی دیگ استفاده میکنم دیگه

اره عالی

من سمت راستی خریدم راضی ام

بله عالیع

اره خیلی خوبه من استفاده میکنم راضی ام

سمت راستی خیلی قشنگ مک میزنه

الان از اینه

تصویر

سمت چپی افتضاحه ولی سمت راسی عالیه با اونت مو نمیزنه

من خریدم پسرم‌نگرفت استفاده نشد اصلا

راستی بهتره بنظرم

سوال های مرتبط

مامان نخود کوچولو مامان نخود کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی