۳ پاسخ

مرسی♥️

من دیشب ترشح کشدار بدون بو داشتم به مقدار زیاد
فقط کمر درد دارم
نمی دونم تست بزنم یا بذارم چند روز دیگه برم آزمایش بدم

شاید بارداری عزیزم
اگه ترشحت سفید تیکه تیکه باشه عفونته
اگه غلیظ و کشدار باشه معمولا برا بارداریه
بذار از موعدت بگذره یا بی بی بذار یا ازمایش بده
ایشالله هرچی صلاحه برات اتفاق بیوفته

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مینی خورسندی🤰 مامان مینی خورسندی🤰 ۵ ماهگی
مامان پَناه 👧🏻💗 مامان پَناه 👧🏻💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۲ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری