سلام خوبین مامانا این قرص خوبه ضرر نداره

تصویر
۱ پاسخ

نه امگا ۳ خوبه و باعث وزن جنین میشه دکتر به منم داده

سوال های مرتبط

مامان جوجو زهرا 🫀🥹 مامان جوجو زهرا 🫀🥹 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی
مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد