خانما این قرص ضرر نداره؟

تصویر
۸ پاسخ

۵۰۰زیاده
۳۲۵بخور

۵۰۰زیاده من استامینفون ساده میخورم۳۲۵

نه بنظرم

دوزش زیاده

دکترم گفت ۳۲۵ مجازه

اگه دکترت برات تجویز کرده ضرر نداره در غیر این صورت از دکترت بپرس

دمتر برای من دوز پایین ترشو داده بود فکر کنم ۳۰۰و خورده ای بود دوزش

نه ضرر نداره، اوکیه

سوال های مرتبط

مامان آوا 🌸🫶 مامان آوا 🌸🫶 ۱۲ ماهگی
مامان آراز جون


 💙 مامان آراز جون 💙 ۱۰ ماهگی
مامان مامان پسرک مامان مامان پسرک ۹ ماهگی
مامان تیارام مامان تیارام روزهای ابتدایی تولد