۵۰۰زیاده
۳۲۵بخور
۵۰۰زیاده من استامینفون ساده میخورم۳۲۵
نه بنظرم
دوزش زیاده
دکترم گفت ۳۲۵ مجازه
اگه دکترت برات تجویز کرده ضرر نداره در غیر این صورت از دکترت بپرس
دمتر برای من دوز پایین ترشو داده بود فکر کنم ۳۰۰و خورده ای بود دوزش
نه ضرر نداره، اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.