پدیلاکت تا کی باید داد؟چند ماهگی؟

تصویر
۹ پاسخ

برای رفلاکسم خوبه؟

منم میدم گوارشش خیلی تنظیم شده

میتونی تا ۶ماهگی بدی و کلا دادنش ضرر نداره روزی ۱۰تا۵ قطره مشکلی نداره

برا رفلاکس یا تنظیم گوارش میدی ؟

پدی لاکت برای سفت شدن مدفوع

تا سه ماهگی

میگن تا دوسالگی میشه

اینو واسه چی میدن؟؟

برای چیه؟

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان دوقلو مامان دوقلو ۱۰ ماهگی