۳ پاسخ

شاید خیلی لباس تنش میکنی
یا تو گرماست بچه
اون دوساعت ک برق قطه بچه منم بدنش به ۳۸ میرسه

منم بدنش گرمه خیلی ولی دما سنج نزاشتم کلا یه تاپ تنشه

مال منم همینه کم بپوشونش

سوال های مرتبط

مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان 💕الای جان💕 مامان 💕الای جان💕 ۴ ماهگی