خانوما اسم اِلارز قشنگ تره یا ملودی؟

۱۲ پاسخ

الارز

الارز

دلارز قشنگ تره

الارز

ملورین دلوین برکه بوسه دلماه پناه دنیز
رستا
اینام قشنگن

ملودی

خواهرشوهرمن اسم دخترشو گذاشت دلارز همه بهش میگن دلی🙄

شوهر من میگع ملودی ولی خودم هنوز بهش فک نکردم

الارز

الارز قشنگ ولی اگه کامل تلفظ کنن که نمیکنن و مخفف میگن الا
پس ملودی بهتر

ملودی

ملودی

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان مهرسا سادات مامان مهرسا سادات هفته سی‌وششم بارداری
مامان هاناجون مامان هاناجون روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدمهدی‌ومهیار مامان محمدمهدی‌ومهیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ژیوان🩵💙 مامان ژیوان🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بچه جون🩵🫀 مامان بچه جون🩵🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هجدهم بارداری
مامان هلن خانومی🍒 مامان هلن خانومی🍒 ۱ ماهگی