خانوما کشیدن بخیه سزارین درد دارع

۸ پاسخ

نه اصلا ب هیچ عنوان درد نداره اصلا حس نمیکنی

نه اصلا حتی میتونی خودت توی خونه بیرون کنی

ن بابا اون قسمت بی حس

نه اصلا

نه اصلا

نه عزیزم من بخیه نبود پرسی بود ولی میگن نه نداره

نه عزیزم

اصلا

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی
مامان پنـاه‍ کوچـولـو مامان پنـاه‍ کوچـولـو روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرعسلی مامان پسرعسلی ۸ ماهگی
مامان کیان💙🩵 مامان کیان💙🩵 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۷ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی