سلام مامانا شیر گاو میتونم تو فرنی بریزم؟

۵ پاسخ

تو غذا ایرادی نداره ۱ سال به بعدم میتونی راحت بدی

پاستوریزه پر چب تو غذاهاش میتونی استفاده کنی

شیر پاستوریزه پر چرب میتونی ولی شیر گاو تا دو سالگی میگن منع داره

من از ۶ ماهگی با دستور دکتر پسرم ریختم ، البته با تست حساسیت ۱ هفته ای

بله توی غذا ایرادی نداره البته تا سه روز اول حالت تست بهش بده که مطمئن بشی حساسیت نداره

سوال های مرتبط

مامان دوردونه 😘 مامان دوردونه 😘 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمدعامرجان مامان محمدعامرجان ۱ سالگی
مامان مو قشنگ☺️💙🧸 مامان مو قشنگ☺️💙🧸 ۱ سالگی
مامان لپوووو💖💙💖 مامان لپوووو💖💙💖 ۱۷ ماهگی