کسی همورويید یا بواسیر توی بارداری گرفته؟ چکار باید کرد؟

۲ پاسخ

دکتر من گفت پماد ام جی باریچ بگیر داخلی استفاده کن روزی دوبار
خیلی بهتر شدم البته چون سریع خوب میشه شاید هفته ای یکبار استفاده کنم
شربت لاکتولوز هم بگیر روزی یکبار استفاده کن که یبوست نشی که بهت فشار بیاد

من گرفتم هیچی رفتم دکتر پوماد انتی همورویید داد الان دارم استفاده میکنم کوچیک شده اون بیرون زدگی

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی