سلام کسی تو بارداری اسهال گرفته باید چکار کرد؟

۲ پاسخ

کته ماست و آب سیب بخور.

به من این دوتا قرص و داده بود یکیش و بعد نهار یکیشم هر ۱۲ ساعت میخوردم موز و ماست هم عالیه بخور

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۱۱ ماهگی
مامان تو دلی 🦋 مامان تو دلی 🦋 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری