۳ پاسخ

برا همه مینویسن😐

برا اینکه یک هزارم درصد اشتباهی کنن و چیزی رو نبینن از گزدن خودشون بندازن .برا من 100 بیشتز این حرف میزنه ک رد کنندت فلان نیست بهمان نیس

یعنی قسمتایی ک توی انومالی چک شدن تو این سنو چک نشدن وسنوگرافی ساده و عادی انجام دادی برا همه اینو مینویسن چیز مهمی نیس

سوال های مرتبط

مامان ماهان جون مامان ماهان جون ۱۳ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان دخملی هام مامان دخملی هام ۷ ماهگی
مامان وسام مامان وسام هفته سی‌وسوم بارداری