مامانا پمپ درد اینه ؟؟

تصویر
۸ پاسخ

سلام خوبین شما ازمایش تعیین جنسیتتون درست بود؟بچه دختر شد؟

اره همینه من که سربچه قبلیم اسسفاده کردم راضی هم بودم هم دکترم هم پرستارها گفتن محتویاتش اصلا داخل شیر نمیره

اره همینه اما دکترم گفت نگیر شیاف بهتره

به من ندادن گفتن رو شیرت تاثیر میزاره ولی شیاف واقعا خوب بود

اره همینه. من استفاده کردم و خیلیییییی راضی بودم

دکتر من گفت نفخ‌میاره نگیری بهتره همون شیاف کافیه

اره عزیزم همینه
میگن می‌ره تو شیر مادر خوب نیست راسته؟؟

برای چی هست چه کاربردی داره ؟؟

سوال های مرتبط

مامان deniz balam🩷 مامان deniz balam🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیام 👶🏻🫀 مامان لیام 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی