سلام مامانا شما هنوز اروغ بچه هارو میگیرید؟

۸ پاسخ

نه دیگه.

سلام اره من میگیرم

سی ثانیه نشسته روپام نگه میدارم آروم میزنم پشتش عاروغ میزنه .مثل قبل سخت نیست دیگ

بله میگیرم

اره میگیرم

اره میگیریم

نه بابا

سلااره منم میگیرم هنوز
وقتی داره باید بگیریم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی
مامان اَهورا👶🏻🐣 مامان اَهورا👶🏻🐣 ۱۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مهدی یارو دلیار مامان مهدی یارو دلیار ۱۲ ماهگی