شما هنوز آروغ میگیرید

۱۱ پاسخ

من نمیگیرم دیگه خودشون میزنن

اره حتما

از نزدیکا دوماهگی دیگه نگرفتم

خودش بغلش می‌کنم یا غلت میزنع آروغ میزنه

شبا ک نه ولی تو‌روز شیر میدم میشونمش بغلم خودش میزنه

اکثر اوقات اره

نه خودش میزنه

آره حتما میگیرم وگرن اذیت میشه

نه بابا خودشون چپه میشن میزنن

یوقتایی اره یوقتایی نه

خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان مامان نلاونیکا مامان مامان نلاونیکا ۱۵ ماهگی
مامان اَهورا👶🏻🐣 مامان اَهورا👶🏻🐣 ۱۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مهدی یارو دلیار مامان مهدی یارو دلیار ۱۲ ماهگی