بنام خدا
هیچکدام
جشن که نه.نهایت بریم بیرون شام بخوریم یاشیرینی کیک بخریم همین
یادمون رفت سالگرد مون هست 😂😂😂
ب یاری خدا هیچکدوم کلا فراموشمون شده
همه مناسب هارو میگیریم،میریم بیرون غذاو گردش یا خونه کیک میگیریم...
همسرم خیلی ب مناسبتها اهمیت میده
ن والا هیچی ولی برنامه ریختم برای دهمین سالگرد عقدمون که میشه سال دیگه اردیبهشت یه برنامه خفن دونفره بچینیم
به یاری حافظه ضعیف که هیچی یادم نمیمونه چه برسه ب سالگرد. فقط تولد.
به لطف خدا
هیچکدوم
عقد♥️
عقد
بنظرم سالگرد عقد درسته،چون عقد تاریخیه که از مجرد به متاهل تبدیل میشیم ولی عروسی رو کلا یکی میگیره یکی نمیگیره و فرقی توی تاهلش نداره 😅 خلاصه که تاریخ عقد مهمتره
من عقد چون تولدمم هست😅
هیچی😐😂
جفتش و دو نفره جشن گرفتیم تا حالا
بیرونم رفتیم شام خوردیم گشتیم اومدیم خونه
البته امسال باردار بودم و استراحت مطلق و ویار شدید کلا خونه بودیم و فقط کیک و گل و کادو بوده همین
سالگرد عقد رو دوتایی میریم شام بیرون
سالگرد ازدواج هرسال یا مهمونی گرفتم یا مسافرت بودیم
سالگرد عروسیمون یه جشن دونفره میگیریم
عزیزم با این اوضاع دیگه نمیشه به این چیزا فکر کرد آخه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.