بچه ها هنوزم اروغ بچه میگیرید

۱۳ پاسخ

آره بلندش میکنم آروغ میزنه

الان که میشینه نه

ن خودش میزنه

گاهی

من از چهار ماهگی آروغ پسرم رو نگرفتم ولی دخترم که الان هفت ماهشه هنوز میزنم پشتش چون یکم رفلاکس داره، کلا بستگی به خود بچه داره ، بچه ها با هم متفاوتن

نه دیگه بچه خودش میزنه

نه بچه های من وقتی میشینن یا روی سینه میچرخم میزنن

ن خودش میزنه

خودش میزنه 😚

نه من نمیگیرفتم خودش بعد شیر غلت میزنع آروغ میزنع همزمان😂

برا منم سواله من نمیگیرم ولی حس میکنم بی قراره

ن خودش میزنه

گاهی اوقات که بیداره

سوال های مرتبط

مامان مامان نلاونیکا مامان مامان نلاونیکا ۱۵ ماهگی
مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی
مامان اَهورا👶🏻🐣 مامان اَهورا👶🏻🐣 ۱۵ ماهگی