آره بلندش میکنم آروغ میزنه
الان که میشینه نه
ن خودش میزنه
گاهی
من از چهار ماهگی آروغ پسرم رو نگرفتم ولی دخترم که الان هفت ماهشه هنوز میزنم پشتش چون یکم رفلاکس داره، کلا بستگی به خود بچه داره ، بچه ها با هم متفاوتن
نه دیگه بچه خودش میزنه
نه بچه های من وقتی میشینن یا روی سینه میچرخم میزنن
ن خودش میزنه
خودش میزنه 😚
نه من نمیگیرفتم خودش بعد شیر غلت میزنع آروغ میزنع همزمان😂
برا منم سواله من نمیگیرم ولی حس میکنم بی قراره
ن خودش میزنه
گاهی اوقات که بیداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.