۷ پاسخ

آره هنوز باید بگیریم

خودش دیگه آروغ میزنه نیاز نیست اروغ بگیری

ن عزیزم بغلش میکنم یکم میگذره خودش میزنه

اره میگیرم

من هنوزم میگیرم هرچند بازم بالا میاره ولی خوشم میاد🙄😂

میزنه چون ماک چقدربزرگیم الانم آروغ میزنیم
باید تا وقتی ک غلت میزنه بگیری

ن نمیزنه دیگ

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان اَهورا👶🏻🐣 مامان اَهورا👶🏻🐣 ۱۵ ماهگی
مامان مامان نلاونیکا مامان مامان نلاونیکا ۱۵ ماهگی
مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی