سونو واژینال درد داره؟؟؟؟

۱۴ پاسخ

نه بابا درد نداره خجالت داره فقط🤣

ن بابا درد نداره

ن چ دردی

پس چرا من خیلییی دردم میگیره😬؟

درد داره اما خب تا جایی ک میتونی انجام ندید اصلا خطر داره

اصلا من هر دوهفته یکبار برای طول سرویکس انجام میدم

نه.

اصلاااا

اصلا..مگه هفته های اول انجام ندادی؟

نه فقط من یکم اولش یه ثانیه سوپرایز شدم🤣

نه اصلا دردنداشت من چون عفونت داشتم سوزش گرفتم

نه نداره

نه اصلا

ن بابا

سوال های مرتبط

مامان 🩷دلسا جون🩷 مامان 🩷دلسا جون🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رایان و راکان مامان رایان و راکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی