خانما خوبین اومدم سونو واژینال درد داره؟

۱۰ پاسخ

نه نترس منم رفتم چیزی نیس

همه باید انجام بدم این سونو رو

ن اصلااااا

نه اصلا خودتو شل بگیر هیچ خطری هم نداره

اصلا درد نداره خیلی راحته

شل کن لذت ببر😂😶

درد نداره عزیزم، معمولا برای خانم باردار شکمی مینویسن، دلیل خاصی داشته واژینال نوشتن؟

ن نترس هیچی نیس

نه اصلا

ن گلم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی
مامان رایان و راکان مامان رایان و راکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷دلسا جون🩷 مامان 🩷دلسا جون🩷 هفته سی‌ام بارداری