۲ پاسخ

من سر دخترم تا روز قبل سزارین شیفت بودم ولی الان یه ماهه نمیرم اول استعلاجی گرفتم که کمیسیون قبول نکرد مجبور شدم استحقاقی رد کنم

من از۳۲
بستگی به خودت داره بعضیازودتراستعلاجی میگیرن،اما نذاراذیت بشی،وقتی سنگین شدی ودیدی سختته یه استعلاحی بگیرودیگه نرو

سوال های مرتبط

مامان زهرا و علی مامان زهرا و علی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان دلــویـــن🐣🎀 مامان دلــویـــن🐣🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری