۵ پاسخ

منکه هنوز دارم میرم کارم هم همش سزپا هست و پر از دوندگی

عزیزم درخواست دادم قبول کن

سرکلاژ شدم دیگه نرفتم از بیست هفته

منم تو فکر استعلاجی ام برای عید

۱۸ هفته😂😂

سوال های مرتبط

مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان علی کوچولو🐣 مامان علی کوچولو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلو ها🫅🤴 مامان دوقلو ها🫅🤴 هفته بیست‌وپنجم بارداری