خانمای شاغل باردار تا چند هفتگی میرید سرکار یا رفتید؟

۶ پاسخ

من فرهنگی و دبیرم خداروشکر مجازی شد دوقلو باردارم

بنام خدا از دفتر محل کار مستقیم رفتم بيمارستان برای زایمان😅😅

من وقتی فهمیدم باردارم کلا اومدم بیرون

تا 32 هفته رفتم.

من تا ۲۹هفته رفتم

من تا ۳۷ هفته بقیشم استحقاقی رد کردم

سوال های مرتبط

مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی