۵ پاسخ

من از ماه پنجم نرفتم استعلاجی رد شد

والا ۲هفته اخر😒😒

من تا ۳۲هفته رفتم. حال جسمیم خوب نبود
قرار شد دو ماه برام بیمه رد کنن. من هم تو خونه کارها رو پیگیری کنم
ولی ۳۴هفته کیسه آبم پاره شد 😞😞

من دوشنبه زایمان داشتم تا چهارشنبه قبلش رفتم یعنی دو روز فقط قبل زایمانم نرفتم سره کار

۳۲ عزیزم
ولی جریانش خیلی مفصله
معمولا دو هفته فقط با استعلاجی موافقت میکنن مگه اینکه مشکل داشته باشی
از ماه هفتم به بعد هم میتونی از 9 ماه مرخصی زایمانت استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان دامون🩵 مامان دامون🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان علی کوچولو🐣 مامان علی کوچولو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلو ها🫅🤴 مامان دوقلو ها🫅🤴 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ویکم بارداری