خانم ها شکم از چند هفتگی ترک میخوره

۷ پاسخ

آخرین سرمم هنوز گذاشته نزدمش🤮

خودشون که میگن انگار نه انگار باردار بودیم یا زایمان میکردیم.

برا من تا اینجای کار نه ترک خورده نه چیزی
نافمم بیرون نزده

ژنتیکیه برا من نه نافم زد بیرون نه ترک خورد دارو شکر

من وحشتناک شکمم میخارررید با شونه مو میفتادم به جون شکمم😐

بعدش همشون رفتن و فقط شکم ماند🤣

من از هفت ماهگی بدجوری هم ترک خورد
میتونی تحمل کن نخارون. من شکمم پاهام بازوهام ماهیچه پاهام همه ترک کلا بدنم انگار چاغو کشی کردی😂

سوال های مرتبط

مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ ماهگی
مامان بیدمشک 🪻💗 مامان بیدمشک 🪻💗 ۵ ماهگی