من هنوز شکمم نخورده ولی فک کنم از ۳۵ به بعد امکانش هست بخوره چون بچه یهو خیلی رشد میکنه و پوست شکم خیلی خارش میگیره😩
بستگی به بدن ها داره
یکی از ماه سوم
یکی ماه اخر
بدن با بدن فرق داره من امروز اولین ترک خورد رو شکمم😕😕
از ماه هشت خیلی ترک میخورع هرچی ام بزنی
اصن زمان خاصی نداره یکی از اول یکی هفته اخر
منک هنوز نزدم منتظرشم😅
من بعد ۳۰ خوردم
بدن با بدن فرق میکنه
والا تا جایی ک من تاپیکارو نیخوندم ممکنه بعد زایمان هم اتفاق بیفته
از من تازه امروز اولین ترک رو خورد
فهمیدی به ماهم بگو😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.