۶ پاسخ

من دو سه هفته س شروع کردم کرم میزنم
هرچند میگن بیشتر به ژنتیکه

از۲۷ هفته باروغن زیتون مالشی چرب کن

من ترک خوردم الان

دیگه از ماه چهارم بهتره زده بشه. من روغن ضدترک ویشنو میزنم که سر بچه اولمم میزدم. هر روز دو بار میزنم

من از اول نارگیل زدم و شی باتر

از سه ماهگی باید زده بشه منم دیر شروع کردم باید بزنی از الان

سوال های مرتبط

مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری