هرچی زودتر بهتر من الان رفتم تو ۹هنوز اتاقش کامل نیست سنگین که میشی سخته بچینی بری خرید
من۲۰هفته چیده بودم تمام
من هفته بعد میخوام بچینم
من تقریبا چیدم ولی بعضی کسری ها مونده ک ببینم کی وقت میکنم برم بگیرم ولی لباسارو همون تو قوطی یا کیسه خودش گذاشتم ک ماه آخر شستنی دربیارم
بچین کم کم …هر وقت اماده بود بچین ولی من لباسایی که نایلون داشت باز نکردم بقیه وسایلی که نایلون دلشت هم همینطور
هر چی زودتر بهتر خدایی نکرده زود بدنیا بیاد یا اخرا سنگین سی نتونی یا وقت نداشته باشی
۲۸ هفته ب بعد هر وقت خریدی بچین بعدا سخته .من دوست داشتم خودم بچینم با سلیقه خودم زودتر چیدم تا توانشو داشتم 😬
از الان بچین عزیزم،منم کم کم دارم میچینم سنگین میشیم واقعا سخت میشه
من ۳۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.