سلام خانومم
من سیسمونی با قیمت اقتصادی میفروشم میتونم بگم کیفیتمام بالا و قیمتشم خیلی مناسبه
لبلس برای بدو تولد تا ۸ سالگی داریم
ارسالمونم به سراسر ایرانه
یه سر به کانال روبیکام بزن پشیمون نمیشی
@sismoonyy
مد از ۲۷ میبندم دیگه چون احتمال زایمان زودرس دارم میترسم اما شما از ۳۴ ببند
من انشالله 8 ماه تموم بشه میبندم
من هفته پیش بستم دیگه
من ۳۵هفته بستم
اصلا دوست ندارم بزارم دقیقه نود
قبل ۳۵ببند عزیزم
من دوسه روزه بستم مال بچه
از یکی دو شب قبل از تاریخی که برات جراحی تعیین کردن.
من موقع بارداری اولم نبستم هی گفتم زوده،۳۷هفته و ۱ روز بودم یهو نصف شب کیسه ابم ترکید از مجبوری تند تند چنتا تیکه لباس و وسایل برداشتم رفتیم بقیه چیزا ک لازم بود رو باز برام اوردن.
ایندفعه دیگه انشاالله از ۳۴ میبندم
سی ب بعد بسته باشه یهو بچه عجله داشته باشه بیاد حد اقل لباساش شسته و جمع شده باشن
اگه خرید کردی کامل از همین حالا اماده شون کن چون ماه اخر هر لحظه ادم سوپرایز میشه
من از 32 بستم چون زایمان غیر قابل پیشبینیه ممکنه هر لحظه دردت بگیره یا کیسه ابت پاره بشه
من احتمال زایمان زود راس دارم🤣🤣🤣
من ۳۴ بستم
من احتمال زایمان زودرس دارم از۲۸بستم🤦🏼♀️😂
هروقت دکتر نامه داد
35 هفته زود نیست
از 35هفته ببند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.