۱۳ پاسخ

تا باید بخریم یکی دو هفته طول میکشه بعدشم خوبه جمع کنیم

دیگ ۳۴ میبندن

۳۴ هفته بستم

منم بستم اخه چه فرقی میکنه کی ببندیم

و منی که هنوز کیف لوازم دخترمو نخریدم🥲😁

من ۳۳ بستم

من برای دخترم ۳۵هفته برای خودمو دیشب بستم‌

بریم ۹ ماه بعد میبندم ساکشو

معمولا توی هفت ماه که میری باید ساکت آماده، همیشه همراهت باشه.
اما ایشالا که همون نه ماه زایمان کنی.

یکی دو هفته دیگه جمعو جورشون کن عزیزم

من هنوز نبستم نخریدم بعضی چیزا

من از ۳۳ یا ۳۴ به بعد میبندم انشاءالله

من ۳۴ بستم ولی خب چیز خاصی نیس در کل ولی هر وقت وسایلتون آماده بود بزارین تو ساک خیالتون راحت باشه

سوال های مرتبط

مامان آرنیک🥺🩵 مامان آرنیک🥺🩵 ۶ ماهگی
مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهفتم بارداری