مامانای گل شما ساک بیمارستان رو از چند هفتگی بستسد؟

۱۱ پاسخ

من هنوز نبستم 😁

هنوز نبستم انشالله تا اخر هفته میبندم

از ۳۵هفته ولی هرروز نگاه میکنم 😅

من ۲۶هفتگی

من بستم برا خودم مونده

سلام
من 36هفته و 2روز بستم فرداش زایمان کردم

من تازه دیروز بستم🤣

33 هفته

یه هفته پیش بستم

الان ببند عزیزم هفته ۳۰ به بعد ببندی بهتره

بستید

سوال های مرتبط

مامان عمر و فندق مامان عمر و فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرنیک🥺🩵 مامان آرنیک🥺🩵 ۶ ماهگی