۵ پاسخ

ادیت آتلیه ای میزنم تایپک آخرم بخون

من از اول بدو تولد نان ۱ میدادم الان هفت ماهشه نان دو میدم خوبه بد نیست

دختر من میخورد از اود تا پایان شش ماهگی وزن دهی نداشت برا دختر من

معمولیه

من میدم اره خیلی خوبه نه رژیمی نیست معمولیع

سوال های مرتبط

مامان پارسا و آرِن مامان پارسا و آرِن ۶ ماهگی
مامان 🩵AREN💙 مامان 🩵AREN💙 ۱۵ ماهگی
مامان ترنم و پناه 🐥🐣 مامان ترنم و پناه 🐥🐣 ۱۲ ماهگی