از شیر خشک سوپرامیل راضی هستید؟

۳ پاسخ

اره خوبه

اگ بسازه عالیه

من خیلی راضیم از اولم همینو میدادم همه جیشم خوب بود دکترش گفت شیرخشکشو عوض نکن

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان 🩵AREN💙 مامان 🩵AREN💙 ۱۵ ماهگی