از شیرخشک نان راضی هستید؟؟

۴ پاسخ

بله .

من نان میدم ولی اصلا وزن دهی خوبی ب دختر من نمیده

خوبه ولی یوبس میکنه

از بابت وزن دهی نه من نان کامفورت میدم ولی خوبه نفخ و یبوست نمیاره

سوال های مرتبط

مامان پارسا و آرِن مامان پارسا و آرِن ۶ ماهگی
مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۸ ماهگی