۹ پاسخ

بخور گلم اشكالي نداره

خوبه که عزیزم

انجیر گرمه عزیزم،شهرتون هم گرم سعی کن کمتر بخوری اذیت نشی

الان که فصلشه خب بخور

بیاخونمون حیاطمون درخت انجیر داریم تادلت میخواد بخور

دو تا درخت انجیر خونمون از دستم کلافه شدن🤦‍♀️
البته روزانه ۵ تا بیشتر نمیخورم

انجیر تازه یا خشک

به اندازه بخور گلم منم میخورم

فقط مواظب باش عین من اسهال نشی دل و رودم میپیچه ب هم

سوال های مرتبط

مامان فنچولی من مامان فنچولی من هفته نهم بارداری
مامان نیل آی و ال آی مامان نیل آی و ال آی روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری