خانومای تازه باردار ترشح آبکی هم دارید

۵ پاسخ

من یکم وایسم ترشح میادبیشتراستراحتم

انشاالله که چیزی نیست اما بنظر من برو ب سونو سریع یا برو بیمارستان

من با سابقه دوتا سقط دکترم گفت هفته دیگ سونو داخلی بده ببینیم خارج از رحم نباشه بعد شروع کن شیاف بزار و بهم گفت اگه لکه دیدی سریع برو سونو زودتر

منم تقریبا هفته ۵هستم سونو رفتی ببینی داخل یا خارج از رحم نباشه

آره ترشح آبکی دارم ولی الان رفتم دستشویی یه لکه قهوای کمرنگ دیدم خیلی نگرانم کسی تجربه داره؟

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان آیدین🩵🐣 مامان آیدین🩵🐣 ۵ ماهگی
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری