سلام خانوما میتونید بگید این چه ازمایشی هست ؟

تصویر
۵ پاسخ

هزینه هم کم نیست زیاد هم نمیشه شاید حدود سیصد چهارصد بشه

آزمایش کم خونی ، انعقاد خون، دیابت بارداری، عفونت ادراری، آنزیم های کبدی

هشت تا ده ساعت ناشتایی میخواد، اول باید آزمایش ادرار انجام بدی، بعد سه بار باید خونه بدی یک بار ناشتا خون میدی، بهت پودر گلوکز میدن یک ساعت و دو ساعت بعد خوردن پودر هم باید خون بدی.

پس صبح زود برو، ناشتا و با مثانه پر یعنی دستشویی نرو خونه

آزمایش گلوکز و ادرار

ازمایش قند بارداری

فکر کنم ازمایش گلوکز برای قند بارداری

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سورنا💙لیانا🩷 مامان سورنا💙لیانا🩷 ۵ ماهگی
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری