۳ پاسخ

اصولا خود دکتر چیزایی ک لازم باشه رو مینویسه
بهش بگو هرچیزی ک لازمه بنویس

دکتر به من گفت اگه رشدش خوب باشه و یک سالگی مشکلی نداشته باشه واسه ۲ سالگی خیلی اصرار به چکاپ نیست

خود دکتر مینویسه عزیزم با ادرار و مدفوع

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۲ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ سالگی
مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی