نه من کلا چکاب نبردم
من چکاب یکسالگی انجام ندادم ولی برای دو سالگی اگه زنده باشم انجام میدم چون دیگه قرار نیس آهن ندیم باید بدونیم خدایی نکرده کم خونی دارن یا نه
نه من پسرم یکسالگی انجام دادم براش بعد چکاپ دوسالگی رفتم گفت نمیخواد باز ۳ سالگی انجام بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.