مامانا چکاپ دوسالگی باید حتما انجام شه ؟

۳ پاسخ

نه من کلا چکاب نبردم

من چکاب یکسالگی انجام ندادم ولی برای دو سالگی اگه زنده باشم انجام میدم چون دیگه قرار نیس آهن ندیم باید بدونیم خدایی نکرده کم خونی دارن یا نه

نه من پسرم یکسالگی انجام دادم براش بعد چکاپ دوسالگی رفتم گفت نمیخواد باز ۳ سالگی انجام بده

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ سالگی